Back to school !

På måndagen var det meningen att jag skulle försöka ta mig till skolan, måndagar denna period för min del har bara bestått av 4 timmar, så inte så långa dagar direkt. Jag har 2 gympa, 2 franska och eftersom jag inte kunde vara med på gympan hade jag bestämt att jag skulle ta igen en engelska hörförståelse jag missat.

Så Jonas kom hem på lunchen och skjussade mig till skolan. Jag tog hissen upp och satt mig för att vänta på min engelska lärare sooom, aldrig dök upp. -.- Väntade väl 20min ungefär innan jag gav upp och gick o satte mig i datakorriodoren och sen, 20min senare kom min engelska lärare och ursäktade sig, hon hade varit med sin hund på nått, jag vet int vad,.. suck. Såå då kom jag tillskolan 2h för tidigt -.-

Sen hade jag iallafall franska med Nette ! Det enda som var liite roligt med att måsta kämpa sig fram iskolan med kryckor var ju att få träffa mina vänner igen (:

Meen , något som MÅNGA i åtminstone min skola BORDE lära sig är att visa respekt för dom som går på kryckor ! Hör det inte till vettigt förnuft att man flyttar på sig och håller upp dörrar för folk som går på kryckor? Eller har jag fel?? Usch vad jag stört mig på det,...



Som tur är har jag iallafall finfina vänner iskolan som hjälper mig ! (: Stort tack !

Och kvällen då? Jaa, eftersom jag är skadad blir de ingen träning o bara slöö tid framför tvn, usch, är RIKTIGT trött på det !

Over and out !

// Glassflickan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0