Basse 19år !

Den 20 augusti fyller många barn år, bl.a. Sebastian Eriksson, som vi självklart for och firade ! (y) (:

Kul folk, god dricka, sing star, ett speciellt spel, några turer till vägen, förvirrade förbipasserare. Jag tror jag låter bilder tala för sig själva (: det var hur som helst kul !


Folk (: som tittar på ---->


Hampe & Lugi, vi var ett gäng som gav Basse ett spel i födelsedagspresent, inhandlat på sex-butiken, behöver jag förklara närmare?! ^^


Spelet i mitten !


Sello :)


Flex ser oroväckande nöjd ut !


Gaye skulle nog vilja va me ;)


Basse & Flex hade en riktigt myyysig kväll minsann ^^


Flex igen, behöver jag säga mer?!


Kvällens turturduvor ;D


Basse med den andra presenten han  fick av oss (ett gäng på typ 8 pers) :p


Flex var aktiv denna kväll ! ^^


Sing star boys !


Trötta hjältar (:

Det var en kul kväll, som vanligt slutade det med att vi skjussa hem lite folk innan vi själva kunde fara hem och sova (:

Tack Nette & Basse var ett kul kväll! :)

// Glassflickan ",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0