Dagen efter,...

dagen efter opertionen förståss, o inget annat ! ^^,

Ja den dagen var tung, gulle var snäll o stanna i Sund o sov me mig o for sen då på jobb tidigt, så jag vakna, seen kom mamma vid 10 o tyckte att jag nog sku upp o ta medicinen nu, och jaa, seen kunna inte jag somna om ! Meen mamma kom iaf med lite frukost på sängen ! Sen fick jag pallra mig upp då, o jaaa, resten av dagen tillbringades i princip framför tvn !

Hade ont och orkade då inte gå så mkt, sen så hade mamma lovat att svante sku komma hem direkt efter skolan för o kunna hjälpa mig meen det gjorde han förståss inte. Så jag låg hemma och gjorde INGENTING hela dagen lång. Inte ett endaste litet mess fick jag heller av någon vänlig själ som undrade hur de var med mig, nejnej ingenting alls ! Som om det inte var nog med att jag låg o grubbla o blev lite smått deprimerad när jag tänkt på hur länge det var kvar tills jag får träna såå blev det ju inte bättre av o må dåligt av att ingen hörde av sig,. jättekul, verkligen,....

Sen iaf kom mamma hem, sen jonas o SIST då min icke för stunden så kära lillebror.

Vi käka middag och sen spenderades kvällen lugn framför, ja just de, TV:n för omväxlingsskull !!

Vet hur bitter jag låter i detta inlägg, meen varför ljuga!? det kommer bli en tung o jobbig tid tillbaka, jag ÄLSKAR att träna o röra på mig, att sitta hemma framför tvn varje kväll är INTE min grejj, och om jag inte kan skriva om det här, var ska jag då kunna skriva det!?!? Jag vet att det finns dom som helt förstår mig o andra som inte förstår alls, så är det och så kommer det alltid vara. Hur som helst så tycker jag INTE om att vara skadad, så det så !

// Glassflickan "/


Kommentarer
Postat av: Fi

du får ägna tiden åt nåt annat helt enkelt! Bit ihop o tänk på att det hade kunnat gå mycke värre. Hur går läkningsprocessen? Krya på dig.

2010-09-22 @ 19:13:25
Postat av: Hanna svarar:

Jag vet meeen det suger !! Jo det går nog bra, har övningar att göra o träffar min sjukgymnast varannan vecka typ. tack !

2010-09-24 @ 09:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0