Fika, middag & fika !

Dagen med stort D, om man frågar Jonas föräldrar. Idag var alltså dagen som flytten skulle äga rum, från huset på öhbergsvägen till lägenheten på lotsgatan. Från början var det ju sjävklart meningen att jag skulle hjälpt till meen nu gick ju inte riktigt det, såå jag tyckte det var vettigast och bli hemma istället för att bara vara ivägen.

Meen istället fick jag träffa min gode vän Måns som seglat över havet med Rolfen kvällen innan ! :D Vi åt paaj och snackade om allt mellan himmel & jord, mycket trevligt ! (:

    +             = En lyckad dag !

Senare var Jonas & Linus och hämta min bil från verkstan för sjuttioelfte gången typ, tack för det ! (:
Vid halv 6 var vi sedan bjudna på middag till Fantasia av Jonas föräldrar (: Och på kvällen bjöd dom oss på fika på lotsen ! Och dit kom även Lilla familjen (Justus, minna, ellinor) med :) Inte skulle jag tacka nej till en lägenhet där precis, sjuukt fin utsikt ! Meen jag kan tänka mig att priserna är därefter också.

Just före 10 åkte vi sen hem för att hinna se på lördagesfilmen Legally blond. Har sett den massor av ggr meen den är ju så sjukt bra ! :D Även fast det bara är på film såå bevisar den såå bra att blondiner ÄR smarta ! haha I like it ! Och dessutom att män inte ska få som dom vill, dom troor dom äger världen, meen de gör dom inte ! hahaha den är såå bra helt enkelt, speciellt för självförtroendet ! Tror du på dig själv o gör allt för att lyckas sååå kommer du också att göra det ! Skulle kunna babbla om filmen hur länge som helst meen det har ni nog ingen lust att läsa ändå  (: Har ni inte sett den såå SE DEN ! :)

Det var ju den 11 september idag, 9/11. BBC hade reportage från flera håll i USA som vi även såg på. Familjemedlemmar och vänner läste upp namnen på de som stupade, däribland en LITEN flicka läste upp SIN PAPPAS namn. Usch, jag tycker det är så hemskt det som hände :(

// Glassflickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0