Gympa + gympa ----> Awesoooome !

Onsdagar är gympa dagar :) har 4 timmar, sweet !

Börjar dock mina onsdagar med dubbeltimme FRAAANSKA ! Egentligen tycker jag nog att det skulle va kul o intressant meeen min lärare gör de inte särskilt kul, hon älskar grammatik och verkar inte förstå att man har fler ämnen att plugga på, tror inte att jag behöver säga mer va?!

Hur som helst, efter franskan är det gympa, IDR 5 ! Denna dag var det dags fööör GOLF ! Japp, vi for ut till kastelholm och hade Chris som instruktör. Vi stod på ranchen och slog ut och det gick MKT bättre än när jag varit där förut, vilket nog är 2 ggr i högstadiet ^^ Då hade vi dock Rajamäki som instruktör, skyller på de ^^ Jag och Maria var jätteduktiga och det var jättekul! Fick många riktigt bra slag som flög förbi 50m flaggan :D


detta föreställer då maria (y) ^^

därefter hade jag tekniskt sett slutat ! :D

Senare på eftermiddagen, dvs vid 16tiden åkte jag o maria ut för att ha gympa igen, denna gång i Vikingahallen och IDR 6 ! Vi skulle klättra och även det var superkul ! ÅÅh va jag älskar att få ha roooolig gympa ! (: Visst är det mesta kul, har alltid gillat sport och att röra på mig ! Fick t.o.m. me stipendium för det i våras, ^^
Meen dessa frivilliga gympakurser är awesooome ! Som i högstadie på vår Profilidrottstimmar !
Dom som är med VILL va me o man provar på roliga, annorlunda sporter !



Kan det liksom bli bättre?? :D

Jag och Maria stanna längst i Vikingahallen också, det var verkligen kuuuul ! :D
Till middag sen blev det taccos, eftersom gulle hade käkat spagetti o köttfärssås o lämnat lite köttfärssås så blev valet enkelt ! :p Därefter hände inte mkt mer, var rätt slut ! ^^, Tänk om alla dagar kunde va såhär?! ^^

Over and out  !

//Glassflickan ",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0