IKEA-möbel & Paf-Open !

Lördagen var en dagen efter dag, jag drack inte särskilt mycket på fredagen, brukar inte dricka så mkt nuförtiden (: men trots det är man ju lagom trött o sliten ^^

Vi släpade oss iallafall iväg och handlade, träffade på nette o basse som skulle panta gårdagens (:

Lördagskvällen gick åt att äntligen få ihop vår förbannade tv-möbel ! En och annan svordom och 3h senare var äntligen den förbaskade möblen ihop ! Puh ! Jobbigt värre, stupade isäng sen (:

På söndagen hann jag bara stiga upp innan Jeffe messa och frågade om jag ville komma med henne & john till Paf open, hon hade gratisbiljetter så vi stack iväg ! Hade aldrig varit på Paf Open förut, meen kul var det !
Vi såg bronsmatchen och finalen, bronset vann Kina över Spaninen ! Jag hejja på Kina :D seen finalen mellan USA och Brasilien vann USA. Det var kul och jag hade bra sällskap ! :)



Förberedelser & Dunderdans !

Var rätt coolt att va där när man visste att TV 4 sport filmade det hela i direktsändning ! ;D


Ddddddddddddddddddddddddunder !


Spanien - Kina

¨
Har nog aldrig sett så långa kineser förut ^^


Jeffe ---> Happyface ! (y)


Häppy Hämmärländ ! ;D


Nishti. Troska, Isabelle & Lina !


USA - BRASILIEN !

Kvällen blev lugn (:

Sammanfattning: En mycket trevlig helg med trevligt folk ! :D

// Glassflickan ",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0