Justus, Ellinor & Hampe på besök !

Jag vet att det går trööögt med min uppdatering, speciellt när jag inte heller minns vad jag gjort vissa dagar xD och nej jag var INTE full denna dagen som justus & hampe trodde höhö karlar är bra roliga dom joo,..
Höll på och uppdatera igår meen sen kom justus & ellinor över och även hampe såå tyckte faktiskt att jag skulle vara lite social då (: Kul med folk på besök ! Och jisses vad Ellinor blivit stor :O t.o.m. jonas våga ju hålla i henne en stund, haha gulle som tyckt att hon varit så liten att han knappt vågat hålla i henne ^^, meen igår gick de bra (: tills de att jonas satt ner ellinor att sitta bredvid honom på soffan (han höll ju naturligtvis i henne ändå meen hon satt istället för att stå) och dåå blev det liv ! haha såå sen nöjde sig gulle med att busa me henne på avstånd (: Åh vad jag gillar bebisar, har alltid älskat, gör det och kommer alltid att älska dom ! (: hihi braa att man har så många bekanta som har småttisar föör de lär nog ta några år tills jag skaffar några egna, men barn vill jag ha, en vacker dag såå nuu kan alla sluta tjata på oss att vi ska skaffa barn nuu föör de planerar vi inte :)

Gillar ju egentligen att ha folk över, :) Bara vi blir av med tv-hyllan (idag :DDD) och soffan såå ska vi äntligen möblera om och sen är det fritt fram för besökare ! Har inte varit sådär jättebra på att bjuda in folk eftersom det på vissa håll i lägenheten fortfarande ser ut som vi flytta in, häromdagen ^^ eheh meen det ska det bli ändring på ! :D

Och det måste möbleras om nu föör lova Nette att hon sku få komma o titta på lägenheten snaart o selinda har inte heller varit hit så jag tror jag ska bjuda hit dom nån kväll såå att vi kan se på Gossip Girl ! ;D

Konstatera precis att tiden bara rinner iväg, har ALLA helger förutom sista (men det är väl halloween, eller?) uppbokade i oktober ! :o

1-3 Stockholm och hälsa på Sara & Måns, åååh äntligen !!!
9 Kommer Tilda hit klockan 07.10 !! Och blir här hela dagen (:
13-17 Åker jag och mamma, ev Svante?! till mormor & släkten :)
22-24. Lemböte !

Och jaa, sen är det bara 1 helg kvar :O

Sjukt snabbt tiden går alltså ! och jag har sååån beslutsångest för nästa år :S vill INTE att tiden ska gå så foooort !

Nåja, nu skulle jag hur som helst behöva ta tag i matten, har prov imorgon & idag på förberedelsetimmen satt jag och nette som levande frågetecken, inte bra alls,.. Nåja, behöver bara få typ 6 för att ändå ha 8 i matte såå det ska väl ordna sig ! (:

Tjolahopptjolahej ha de bra ! Och varför inte slänga in en kommentar när ni nu ändå är här?? I see you ;)

Avslutar med en super bra låt ! Älskar den ! Vad tycker DU?? :)

Gaaaaaaaaaaah, jag får INTE min youtube klipp att funka?!?
Jag har ALLTID fått det att funka förut !! Här är länken iaf:

http://www.youtube.com/watch?v=uelHwf8o7_U&ob=av3e

// Glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0