Måååns 19 ååår !

Idag var det alltså Måns stora dag ! haha 19 kanske inte är så speciellt meen värt att firas är det självklart ändå ! :D

Måns hade dock själv försökt få sin familj att ICKE fira honom meen deet kunde han glömma :D

Först var jag iskolan som vanligt, hände nog inge speciellt så vitt jag minns (: Efter skolan mötte jag upp Måns & vi gick as usual till Svarta Katten ! :) kom väl dit lite före 3 o gick lite före 5 när vi märkte att dom börja stänga ^^ haha

Måns fick sin present och vi snackade om allt mellan himmel & jord och det var jaaa, helt underbart nästan måste jag säga (: För intresseklubben kan jag meddela att jag åt kattens superdupergoda morotskaka ! Och måns åt panini :p haha

När katten stängde gick vi till Mathis hallen o sen kom gulle dit o så handla vi lite middag o måns handla födelsedagstårta ! Sen skulle vi bara skjussa måns till sin bil meen de slutade med att vi stod på skolans parkering o snacka typ 1h till nästan innan Måns skulle till hamnen o hämta upp sin syster & hennes pojkvän för att sedan ta dom ut till skogen o äta födelsedagsmiddag ! :))

Så Måns fick nog en bra födelsedag även fast han inte ville bli firad alls !


Om ni vill veta vad som finns i paket får ni läsa föregående inlägg och hunden tänker: Jag kommer störta -->
FAIL ! ^^

denna dagen var också sista innan måns flyttade till sthlm dagen efter, meen det var en himla bra dag !

Grattis än en gång, om du mot förmodan skulle läsa detta ! ^^,

// Glassflickan ",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0