Matilda, titta på träning & mammas present !

Onsdagar är bra och korta dagar. Jag har först 2 timmar franska och sen gjorde jag äntligen engelska hörförståelsen på gympan eftersom jag ändå inte kunde vara med. Sen åt jag lunch med Nette o sen slutade jag (:

Men denna dag var ingen vanlig dag, jag hade bestämt med Matilda (min gamla tjejgruppsledare) att vi äntligen skulle ses (: Var ju bara sisådär ca 3?!år sen sist typ. Måste vara nått sånt för när jag träffa Matilda sist var hon gravid och nu har hon 2 barn varav Malvina som är äldst är 3 år tror jag (:

Hur som helst så chillade vi hela dagen lång, pratade om allt mellan himmel o jord och busade med charmtrollet Oscar (: Malvina var på dagis. Det var jättekul o ses igen även fast vi denna gången inte kunde göra spec mkt då jag då fort. gick på kryckor meen :)

Kryckor är btw en jätterolig leksak om man är snart 1år, hur kul som helst (: haha iallafall om man heter Oscar :)

Senare skjussade Matilda hem mig på samma gång som dom skulle fara på middag.

Tack för en trevlig dag !


Torsdagen sen var väl helt som vanligt, inget speciellt hände vad jag kan minnas. På kvällen följde jag med Brändö på träning för att kolla och ååååh vad jag vill träna !! Blir nog inte o fara o kolla på fler träningar, blir bara så deppad efteråt, menmen. Dom var ca 15 på träning så jag behöver inte oroa mig för att dom har brist på folk iaf, dom klarar sig nog bra utan mig.

På kvällen sen slog jag in mammas födelsedagspresent o fixade ett kort till henne (:


Mamma samlar på Jussis keramik i den här serien så hade tur när jag fyndade dessa tidigare i somras på en loppis (: mycket roligare att ge en present som man vet att personen vill ha än bara någon random struntpryl tycker jag :)


Och såhär blev framsidan att se ut på mammas kort (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0