Öppna gårdar blev öppet hus !

På lördagen sen var det full fart ! Steg upp tidigt och styrde kosan ut mot Jomalauta ! Vi hade fiolhelg :) Spelade några timmar, sen åt vi lunch och därefter åkte både jag och jennifer in till stan (: Jennifer sku på Öppna gårdar och jag skulle försöka plugga.

Det blev inte så mycket av pluggandet utan jag fixade istället ihop ett kort till Sara & slog in hennes present. Linus var på besök såå fick inte så mycket annat gjort ^^, höhö

Sen åt vi middag och därefter var det tänkt att vi skulle fara på Öppna gårdar. Främst till Marskogens då eftersom Saras familj har café där :) meen Sara hade fått sjukt ont i ryggen stackarn så hon var hemma såå då åkte vi dit istället, lika bra och eftersom det regna ^^,

Sara fick ett 3-våningsfat som hon kan ha sina egengjorda tryfflar på ^^, Och en hjärtformad STÅLtvål, har aldrig hört talas om nått som heter ståltvål såå tyckte det var lite kul :)

Faten bestämde jag mig för då DEN var gjord i Tyskland (våårt land ;)) och så stod det att det passa för Pralinen, och Saras familj gör sjuuukt goda tryfflar ! Perfekt helt enkelt ! :D

Hade varit sugen på att köpa tryfflar meen dom hade bara haft några påsar kvar när Sara åkt såå vi orka inte chansa, istället for vi hem och sov istället :) Jag skulle ju upp på fiol morgonen där på också så.

Men vi fick iallafall fira Sara, och det var det viktigaste ! :D

// Glassflickan ",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0