Pajpajpaj, film & innebandy ! 26 - 29 aug

Torsdagen var en helt vanlig dag, en trög skoldag helt enkelt. Kvällen hade vi inga planer för men vi blev sjukt sugna på PAJ! Vi hade dock ingen pajform såå vi fick fara till sparhallen o handla en (y) haha

Fredagen var jag hemma från skolan, mådde skiiit rent ut sagt, hade sjukt ont i magen o var förkyld så fredagskvällen blev en hemmakväll, meed PAJ förståss ^^

 

Låg även hemma på lördagen för att vila och bli bättre, på kvällen var min stackars lillebror ensam hemma, såå vi bestämde oss för att åka dit på roadtrip ! ^^, Hade tänkt se på film så vi tog filmen med oss och fixade även en paj så ringde o bad honom sätta på ugnen (y) haha han fatta inte alls varför även fast jag bad honom kolla om vi hade vaniljsås, killar -.- ^^

Hur som helst var det en trevlig kväll med mina favoritkillar ((:


Vi såg på denna o den var riktigt fin (: En härlig romantisk komedi, killarna var nog inte riktigt imponerade ^^ ,

På söndagen sen hade Svantes lag innebandyträningsmatch så då for vi dit o kolla ! (:

Jag blev sjuuuuuuuuuuuuuuukt taggad att spela ! Svante & dom förlora 3-5 meen matchen var riktigt jämn o dom förlora pga sämre kondition o mindre antal spelare, spelmässigt var dom lika (:



Hade en helt lugn meen trevlig helg ((:

// Glassflickan ",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0