STUDENTHÖRFÖRSTÅELSEN !

Dagen med stort D. Den första av 2 måndagar som jag skulle behöva stiga upp aaallt för tidigt istället för min normala sovmorgon, börja klockan 12. Idag var det alltså dags för studenthörförståelsen. Efter allt tusen (läsa ca 10-12 kanske) man gjort under sin lusse tid var det nu alltså dags för den slutliga, den enda som ska komma att betyda något.

Egentligen har jag gillat hörförståelser, de tar lång tid och man brukar få sluta tidigare efteråt. Sköna timmar helt enkelt, DENNA var dock inte likadan. För DENNA kommer ju att komma att betyda något !!

Iallafall, så hade vi hörförståelsen, fick en bra plats längst fram, (Jippie) not, meen, jag slapp ju hoppa så långt på mina kryckor iaf. Hörförståelsen i sig var HEMSK den börja SUPER SVÅR, nästa del var NORMAL SVÅR och sista delen var LÄTT. Usch vad jag hatar studentexamensnämnden ! Det var inte bara vi elever som tyckte att den var såhär utan våra lärare höll med om att det var taskigt upplägg.

Nåja, inte mer att göra sen, när den är gjord är den gjord. Däremot var det dock ändå SKÖNT att ha den över, en lättnad helt enkelt :)

Sen hade jag då hål till 14.00 ! Hade egentligen gympa 12 meen spinning och opererat knä går inte riktigt ihop. Meeeen jag fick en glad överraskning ! Min gode vän SARA ringde och sa att hon var ISKOLAN :O hihi såå mina slöa håltimmar blev riktigt bra  ! (: Du kunde inte valt en bättre dag Sara ! <3


Sara är bäst <3

Sen hade vi då vårt roliga ämne: FRANSKA ! Nåja, vi (jag o nette) överlevde med nöd o neppe o sen var dagen slut (: tralala

Gissar att kvällen (som vanligt nuförtiden) tillbringades framför tvn,.. suck,..

// Glassflickan ",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0