Tisdag, ingen dans,...

Tisdagen var ingen rolig dag, idag skulle DANSEN ha börjat, men pga mitt knä kan jag ju inte vara med,...

Usch, deprimerande, !

Den här hösten skulle jag träna som bara tusan !

Måndag: IDR 7 = Go go gittan & innebandy !
Tisdag: Dans
Onsdag: IDR 5 & 6 & innebandy matcher (från 6 okt)
Tors: Innebandy
Söndag: ta mig i kragen o springa själv !

jaa, detta funkar ju inte riktigt nu, istället ser det nu ut såhär:

Mån - sön = Fysioövningar,... -.-

Nä det här var ingen rolig historia,..., övningar är sjuuukt tråkiga, men självklart gör jag dom gör TILLBAKS ska jag  !


Kände att jag måste pigga upp detta meeeeeed WAKA WAKA ! Jonas filma oss på kulturnatten med min kamera (:
Och bara därför vägrar det att funka så jag får inte in den här,.. suck,...

Här är länken iaf: http://www.youtube.com/watch?v=mPvlMcAOO9M

// Glassflickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0