2 veckor kvar !



Om exakt 2 veckor sticker jag till IRLAND, och staden Gort ! Googlade Gort o denna bilden kom fram, vad tycker du jennifer? ;) Ser sjukt mycket fram emot att få resa iväg ! Har inte varit längre än till Swe på över 1år, sjuukt länge för att vara mig ! :)

På tal om resor såå sitter jag o kolla på Semesterduellen, meen ska just stänga av, (A) och inser att jag är en blandning av familjerna så att säga. Den ena vill bara sola & bada vid poolen, o den andra gillar att fara runt o se saker, o väljer resemål låångt borta ist för gran canaria typ. Inget fel på crancan meen inte vill man ju åka dit gång på gång heller. Såå jag är en blandning, gillar att sola & bada förståss meen vill även se mig lite omkring o så gillar jag att fara till nya platser ! :)

Vad föredrar DU? 

// glassflickan ",

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kommer bli underbart :D:D <3

2011-04-08 @ 00:59:23
URL: http://jeffeee.blogg.se/
Postat av: Sofi

Jag blev o überglad då jag kolla var Gort låg nånstans; ääälskar Galway :) <3 Men hur var det me noterna? Sku gärna börja öva :D

2011-04-10 @ 12:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0