Alandia bolagen, röstat, Bettans & modemarknaden !

Stadsbesöket gick bra. Hon vi prata med på föräkringsbolaget var vettig och förstod vilka utgifter jag haft pga skadan. Så nu måste jag bara skriva ut kvitto över att jag betalat ett par räkningar och sen sku jag få ersättning, vilket antagligen inte är såå mycket men bättre än inget iaf. 

Sen var vi och rösta, såå nu har jag sagt min åsikt för valet ! Nu är det bara o vänta o se vem som vinner då :) Därefter for vi en sväng till Bettans, o positivt överraskad blev jag då massor sålts ! :DDD Åh va roligt ! ((: 

Genom en blogg jag läser, ettuddanamn.blogg.se så hitta jag till modemarknaden.net ! Whot :o visste inte att den fanns, och att den dessutom var åländsk?! hahaha tänk vad man missar :D Men det är iaf en sida där man gratis får registrera och sätta upp klädannonser ! Så dit kommer nog plaggen hamna som inte säljs på Bettans ! (: Perfekt ! Med lite tur kanske jag blir av med allt :D haha hoppas kan man ju ! (: 

Nu ska jag ta itag med mitt hem, diska ska jag göra, städa akvariet och sen även plocka & städa. Woohoo ! But she has got to do what she has got to do,... 

Det är ingen dans ikväll, så det blir zumba för mig istället ! hihi

// glassflickan ",

Kommentarer
Postat av: Sofi

Duktigt att ni varit o röstat. Vi var också i fredags :)

Naaaajs att du fått mycke sålt :)

Tufft att det finns en åländsk sida också! Annars om du vill ha saker så finns också Syrrans garderob som e en finlandssvensk sajt på liknande vis.

2011-04-12 @ 13:23:05
Postat av: Hanna svarar:

Jajja, annars får man ju inte klaga ! ^^ yees, det är roligt :)) aha, ska kolla in den ! (:

2011-04-12 @ 20:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0