Allt och inget !

Jag känner att jag slösat bort en hel kväll, efter dansen har jag gjort nada, niet, nothing at all ! Jag har inte ens slötittat på tv, istället har jag funderat hit och dit och blickat framåt. Nu just känner jag att Lillsved skulle vara perfekt till hösten ! Studera innebandy på heltid, inte mig emot ! Iof är det inte bara innebandy, och sen hur mycket egen träning har jag inte fått fram. Men hey, det är en skola i sthlm, innebandylandets huvudstad. Nått lag måst ju villa ta emot mig (a) haha det ska nog ordna sig ! 

Hur som helst så var orsaken till att jag läste på om utbildningen igen var för att kolla när ansökan skulle vara inne. Vilket först var i mitten av maj, meen skulle jag vara klok så skulle jag försöka få iväg den snarast. Jag har iaf redan gjort en början och mejlat ams och frågat en sak som jag undrar över på blanketten (Y) Nu gäller det att kopiera betyg och lite övriga intyg. Håhå, men det skulle faktiskt vara skönt att få det överstökat ! Då är det bara o vänta o se sen (: 

Imorrn är planen att: 

-Fixa färdigt Jojjis present + kort
-Städa akvariet
-Gärna slänga i en tvätt
-Ner på stan o köpa skrivarpatroner + ram
-Gymma
-Packa upp & reda upp

Inbokade tider är: 

-Suf möte 18.30
-Kaffekalas hos Jojji 20.00. 

Innan mötet ska jag till Sund med patrner o skriva ut lite saker. Så nog lär ju dagen gå, varför jag nu fortfarande sitter upp kan man ju fråga sig, klockan är halv 1. Nu ska jag krypa till kojjs, nattinatt ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0