Äntligen !

Wooooooooohoooooooo ! NU är jag HELT klar med lusse, har INTE ett endast litet förhör kvar ens ! Tjobedobedooooo ! Ni fattar inte hur underbart det ääääär ! :D Finska provet idag gick faktiskt rätt bra, blir DUKTIGT chockad om jag inte får det betyget jag vill ha i tentamen ! Bara o vänta o se nu, borde inte ta så länge tycker jag ! (: 

Så ja, nu då!? Nu är klockan halv 12, och jag ska precis CYKLA ner till citylivs o handla lite snabbt, sen lunch, hämta tvätten och CYKLA till gymmet. Jepp, även fast det regnar (duggar). Idag ska jag ta tag i detta, inget mer bilkörande i onödan ! Jag bor faktiskt så centralt så att jag gott o väl kan cykla dit jag ska ! (: Dock så är det liite lite luft i ena däcket, meen det ska nog gå ändå, är bara lite jobbigare o cykla ! haha måst se till o få in en pump från sund. För nu kan jag inte skylla på att det är för kallt längre, hehe 

Annars idag så ska jag prova- och prismärka kläder för imorrn får jag bordet på Bettans ! Tjobedobedoo ! (: 

En annan sak som är mindre bra är att jag har min ena vårjacka i sund, jag har 2st varav den ena tål mer vind och regn, och jepp det är den som är i sund. Crap. Nå det duggar bara nu iaf, så jag lär väl klara mig ändå. 

Nej nu börjar jag bli hungrig, tjingeling ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0