Bodyjam !

Var skitkuuuuuul ! :DD Att jag inte tagit mig tid till det förut, har att göra med att bodyjam är på onsdagar, onsdagar har jag tidigare iår spenderat i baltic (a) meen nu ska det bli ändring på det ! :D Nu ska jag verkligen gå alla onsdagar som jag kan ! :D Maria är dessutom en jätteduktig instruktör, sku lätt kunna dansa för henne ! (: 

Sådär generellt så är Bodyjam mera dans än vad zumba ja till o med vad AfropowerDANCE är, haha ^^ Iallfall mer sån dans som jag gillar (: 

Innan var jag ju på middag för att fira min bror, vi åt på Wirrans & det var som vanligt supergott ! Det känns som att jag nästan varit i Thailand idag, då de flesta av mina kollegor pratar thai o sen Wirrans ! haha :)

Sen så blev brorsan nöjd med presenterna också, bra det ! (: 

Nu har jag precis käkat och hade tänkt vara lite aktiv o spela lite fiol meen klockan har runnit iväg, crap. Jag tror det blir en tidig natt istället för att försöka med att orka diska eller nått sånt, lika bra så jag är pigg på jobbet imorrn ! Efter jobbet ska jag gymma, sen plocka bort från Bettans, mamma tyckte nog att jag sålt så bra att jag kunde förlänga meen jag har ju inte så mycket kvar såå det känns rätt onödigt. Dessutom har jag inte tid att plocka bort på lör, vilket innebär att jag bara förlänger till dagen efter vilket säkert inte är värt pengarna, inte för att jag vet vad det kostar att förlänga men. 

På kvällen ska jag spela fiol, ev fara på NGD träning, dom vill säkert inte ha nå "extra" imorrn då det är Tournament på lördag meen ska höra om nå andra från laget far, då far jag också o "stör" ^^ 

Nu tog "Sos international" slut och nu börja efterlyst, det ska jag INTE se på utan istället gå o tuttisova ! Jobb imorrn igen, 10-14 ! Finfina tider såhär ibörjan, mina arbetskamrater jobbar 8-15, dom tycker jag har det jättesoft ! hihihi dom är lite roliga dom där thailändskorna som jag knappt kan prata med, men det löser sig väl kanske så småningom ;D

Nattinatti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0