Bra dag !

Har jag idag, solen skiner & jag håller dagens tidsplan ! Fint det ! Fick på posten en lapp från Tekniska verken häromdagen att dom sku göra nått som medförde att vi sku få strömavbrott under den tiden och när den tiden inföll sig hade jag precis käkat frukost o passade sen på att äntligen läsa igenom alla reklamgrejjer om valet som trillat in. Jag har nu nästan bestämt vem jag ska rösta på, måste bara kolla upp vem kandidat 1 och 4 och 5 är så jag nu inte missar nån ännu bättre kandidat ! :) För rösta ska jag, detta är mitt första val o så är jag av åsikten: "röstar man inte kan man inte klaga sen heller" tror det är mamma lr pappa som sagt det nån gång och det har fastnat i skallen på mig ! Och sant är det ju ! (: 

Senare åkte jag till gymmet och det gick bra o gymma ! Visst märktes det att det var ett tag sen sist meen styrkan fanns kvar, uthålligheten var det liiiite sämre med , hehe ! Ska gymma ordentligt fram till sommaren nu, o sen se hur det blir. Efter gymmet åkte jag till Sparhallen & handla till Klippan, fick lite blickar härifrån o därifrån meen hey, det kan jag ta ! Blickarna kom då eftersom jag hade 2 flak läsk o 2 lådor trip som drog uppmärksamhet ! Haha om folk verkligen tror att jag ska ha det själv får dom väl göra det, jag bryr mig inte ! ^^

Nu har jag lasagnen i ugnen, mm det doftar gott ! Undrar varför jag inte lagat det förut?! För lat antagligen, men det tar inte så mycket tid egentligen, själva tillredningen går på mindre än ½h och sen hinner man ju göra annat under tiden maten är i ugnen. Ska göra makaronilåda nån dag också, det är också gott ! (: 

Förresten fick jag mess från Bettans bod idag, fååår bord nästa vecka ! Woopwoop ! Yesyesyes ! Den veckan som passar mig ypperligt ! Bra tajming måste jag säga, o dessutom har jag ju alla prylar färdiga, ska bara skriva dit bordsnumret och det tar inte alltför länge att märka kläderna ! Fint det ! (: Såå hoppas jag sen att alla går o köper så jag blir riiiik, haha nää men målet är att inte gå back iaf ! Hur som helst så ska det bli skönt att bli av med gammalt som jag inte har nån användning för. Ikväll är det jobb som gäller, och sen FINSKA plugg ! Måstemåstemåste ! Prov på torsdag, och jag känner mig inte direkt förberedd. Det är sista provet på åtminstone ½år, kanske t.o.m. ännu längre beroende på. Såå det är bara att ta sig i kragen o göra't helt enkelt ! 


Nu har jag käkat middag & lasagnen blev superdupergooood  ! :)))

Och mer hinner jag inte skriva föör nu ska jag byta om och sticka på jobb ! 

Hejhej ! 

// glassflickan ",

Kommentarer
Postat av: Sofi

Det är nog mamma som har sagt det. Det brukar också va hon som tjatar på pappa att fara o rösta..

2011-04-10 @ 12:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0