Dags för sängen !

Klockan är just över 12 och jag ska gå o lägga mig, med min ångest. Ångest över att jag bara har imorrn på mig att plugga på ett sjukt jobbigt prov, finska d.v.s. Men jag tänker inte gräva ner mig genom ord som " om jag bara börjat i tid, dåå hade det gått bra" utan jag tänker gå o sova, och ta tag i situationen imorrn. För om jag börjar plugga nu såå kommer jag inte förstå så mycket o bara bli mer stressad. Jag har HELA långa dagen på mig imorrn, jag kommer fixa betyget jag vill ha, jag kommer att göra det ! 

Det gick bra o jobba ikväll, det var bara ca 50pers så allt gick riktigt snabbt o smidigt. Hade t.o.m. tid att se slutet o skratta lite jag med ! Fint så ! 

NU sitter jag o ser på America's got talent, ska bara se detta sista dansnumret o sen sova. Pigg o glad ska jag plugga hela dagen lång ! Sista planerade pluggdagen, skööönt ! Emellanåt ska jag prova och prismärka kläder, så får jag även det gjort ! (: Det är planen, och jag ska fixa det ! Så det så ! 

Nattinatt ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0