Fredag !

Är det idag och ingen snöö nånstans (nästan iaf) solen sken alldeles just också ! Det blir nog en bra dag ! :) Jag kom precis hem från Bettans, var det med grejjorna sååå nu hoppas jag att alla ska köpaköpaköpa av mig ! (: hihi

Annars idag såå ringde det på dörren vid 12-tiden, trodde det var mamma, vem annars oanmäld liksom?! Men det var två tanter från Jehovas vittnen soom villa bjuda in mig till nån högtid, blabla ^^ Artig som jag är tog jag emot lilla broschyren o lyssna på dom, men tacka vänligt men bestämt nej till nå kataloger. haha 

Nu ska jag just precis öva lite på fiolen, kan va dags då jag har lektion om ett par timmar ! Sen är det ZUMBA som gäller, dock med Irene, gillar Tanja bäst såå har bokat 2 pass med henne nästa vecka ! hihi :D Meen avancias hemsida fungerar inte, meen jag tror tiden var halv 3, brukar ju va det på fredagar?! Jag kör på det iaf ! (: 

Så Zumba 14.30-15.30 och sen fiol 16.40-18. Däremellan ska jag packa för helgen samt få mat i mig. Sen bär det av på jobb !

Trevlig helg ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0