Hallå, var är du?!

Jag söker min motivation, jag har bara 1, ett ynka litet prov kvar och tror ni jag orkar läsa? Nä. Jag fattar inte vad det är med mig, min motivation är spårlöst försvunnen, inte ens en liten gnutta finns kvar alltså, allt är putsväck. Synd det för jag hade nog behövt få ganska bra i provet, kan inte förlita mig bara på hörförståelsen o förhöret. 

Nåja, klockan är bara kvart över 5 än, kanske den hinner dyka upp. Förresten så var jag just o sku slänga i en maskin & JAG hade bokat tid 17-18. Men när jag kommer till tvättstugan såå ligger det en tvätt i,. jag väntar en stund, en bra stund faktiskt meeen det kommer ingen såå jag gick till torkrummet, hämta en tvättbalja (som jag tror är husets, den är alltid där) och tog ut tvätten o la den i baljan. Är jag hemsk? Får man göra så?! Sen skynda jag mig att lägga i min tvätt o springa hem , hehehe nää inte riktigt, men nästan. Men den anonymes tvätt (ingen hade bokat på HELA dagen innan mig) mår nog bättre av att ligga i baljan istället för i tvättmaskinen, intalar jag mig. Åh vad jag vill att vi ska renovera badrummet o sätta in en egen tvättmaskin ! 

Nu hoppas jag bara tvätten är borta när jag kommer o att det inte finns ett argt meddelande som väntar på mig, hehe

Tillbaks till motivationen, den finns ingenstans ! Puts väck, bortblååst ! Studentproven tog verkligen all min kraft med storm så att säga, lämna inget kvar. Dessutom har jag en hemsk träningsvärk idag, olidlig nästan. Det är väl smällen man får ta när man inte varit på gymmet på länge, antar jag. 

Kanske jag sku ta o göra ett nytt försök, har jag bara börjat läsa sjuttioelvatusen ggr ungefär och inte kommit särskilt långt. Det går bra de första minuterna, när jag tycker att jag förstår det hela, tills jag ska repetera det jag just läst, o får fel på vartenda exempel, typ. Nå det är väl bara att prova igen, igen o igen. Tillslut måste ju nått fastna iaf.

Over and out ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0