Hatar huvudvärk !

Usch, tvi o blä ! Jag går o lägger mig med huvudvärk med förhoppning om att den ska vara borta på morgonen men nej, den är kvar ! Bläbläblää ! Dessutom är jag lite småförkyld igen, ogillar även det ! Så det blir inget gym idag heller, har dans 16-17 och sen innebandy 18-19.30 så det räcker nog till ändå. 

Klockan är just 1 och jag har hittills bara hunnit äta frukost o chillat vid datorn, häärligt. Jag hade tänkt fara o hälsa på fina Julia på sjukhuset idag meen jag känner mig så risig nu just så tror inte jag kan pigga upp henne då direkt. Måste dessutom hinna plugga finska och fara o handla samt äta "lunch/middag" innan dansen som börjar 16. Föör orka laga nån seriös mat vid 20 kommer jag knappast orka, o samtidigt måste jag äta ordentligt innan om jag ska orka med allt. Men vi har inte vanlig innebandyträning utan träningsmatch ! Och det orkar man alltid (; haha

Nej nu måste jag nog ta o klä på mig och sen sticka o handla. 

Dagens väder suger, men jag hoppas gårdagens o nattens regn gjort så det knappt är nån snö kvar, det skulle pigga upp denna trista gråmulna dag ! 

// glassflickan ",



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0