Hos finfina Jennifer !

Sitter jag nu ! (: Dagen har gått i ett kör, först jobb 10-15.15, jo jag skulle ha slutat 14 men såå blev det inte. Sen hem & hämta fiolen o iväg dit ! Därefter var jag med jennifer o shoppa gardiner till henne innan det blev dags för mera fiol följt av middag @ kotipizza !

Därefter hade jag ju tänkt att åka hem o baka meen då min bror , kalasinnehavaren är borta och mina föräldrar på Indigo, jepp på Indigo så blidde det inget, istället passade jag på att umgås med min kära vän Jennifer ! hihi Vi har handlat, skrattat, käkat glass o kollar nu på Talang, lr jennifer är förtillfället i duschen. Såå då passar jag på att uppdatera er lite ! :))

Snart ska jag skjussa jennifer på jobb o sen packa in mig o alla mina miljoner saker i bilen för att sen åka till Sund. Imorrn är det Tournament som gäller, ni hittar mig i Godbyhallen bland alla snygga svenska pojkar ;)) hihi so long amigos !

// glassflickan ",

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sorry, dom är inget att ha. Dom ser bra ut, men det är bara det också...

Puss på dig <3

2011-04-16 @ 04:19:57
URL: http://jeffeee.blogg.se/
Postat av: Sofi

Det är bara o vänja sig, man slutar nästan aaaldrig när man tror på Arken om man inte sliter sig därifrån men en bra orsak.

2011-04-18 @ 14:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0