Jobb som gäller !

Imorrn ja, idag och ikväll har jag förutom stadsärenden på förmiddagen inte åstadkommit mycket. Istället för att diska, städa osv såå gick jag på lång promenad med fina Jennifer & Acke ! Härligt ! ((: Sen hängde vi hos jennifer en stund innan vi for ut o åt ! :)

Sen hann jag bara hem o snabbt städa lite innan det ringde på dörren o där stod mamma, pappa & en byggare. ÄNTLIGEN ska badrummet renoveras, badkaret ska ut, nytt kakel ska upp o en dusch o så småningom även en tvättmaskin in ! Härlapärla ! :)) Dock hade byggaren mycket nu meen senare i vår borde det ske ! Vilket är najs :))

Därefter stack jag på Zumba, andra dagen i rad med Tanja ! Gillar hennes pass, man lär sig inte låtarna direkt utan man kan gå kväll efter kväll o ändå lära sig mera ((: 

Men zumban tog musten ur mig, resten av kvällen har jag inte gjort mycket alls, sparat krafterna tills imorrn ;) hehe Nu ska jag precis äta lite, diska lite och sen sova mycket ! Imorrn är det jobb som gäller, o jag vill vara pigg ! :D Är lite nervös meen jag tar det som en positiv grejj, för då skärper jag mig desto mera ! ((: 

Imorrn är det jobb som gäller då, o sen fyller även min lilla lillebror hela 16 år ! :o I mina ögon är han inte så stor ;p så det blir att fira honom med familjen, tror vi sku ut o äta!? Najs ! :) Annars har jag ÄNTLIGEN passligt att åka på Bodyjam med Maria, ska äntligen få prova det ! ((:

Hejjhejj ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0