Kryssningen !

Blev lyckad ! Och varför skulle den inte bli?! För om man tar ett gäng glada blivande studenter o sätter dom på en båt med pensionärer en vanlig tisdag i april så kan det ju inte bli annat än succé ! ;) dessutom fick vi mycket god mat ! Massa mat ! Det enda minuset var väl att vi inte fick köpa något gott att dricka före vi vänt i Stockholm o var påväg tillbaka, men man kan inte få allt ! haha killen i Tax freen var ju schysst iaf, även fast vi klaga på de svenska skitreglerna ! haha :)

Vi åt och drack, umgicks, chilla & dansa ! En toppen kryssningen helt enkelt, även fast en del av gänget valde att ta natt tidigt. En annan stupa i sängen först efter 5 men var ändå inte trött vid uppstigningen halv 8 ! haha behöver jag säga att jag slocka direkt när jag äntligen kom hem sen!? Sov till halv 2 ungefär ;) haha jag kunde nog ha sovit längre också meen måste man slutföra sina uppdrag som Påskhare så måste man ! hihi sötaste Jennifer kom med mig o åt mat vid 2, frukost & kombinerad lunch kan man väl kalla det, hehe sen drog vi en vända på stan, till faster med Caspers påskägg o till kirran med ett ägg åt Julia ! (: 

Nu är jag hemma igen o borde packa, eftersom jag kom på att jag har ÅUF - möte ikväll också, hehe det hade jag visst förträngt lite lätt sådär ! Nåja, vi ska ju inte va borta alltför många dagar så nog ska det väl ordna sig ! (: Nu börjar jag bli hungrig igen, ska ta o kika i kylskåpet & sen försöka packa lite granna ! Imorrn drar jag till Irland, och det kommer bli awesoooome ! So long, suckers ;) 

// glassflickan ",

Kommentarer
Postat av: Rikard

"En annan stupa i sängen först efter 5"

Va?! Menar du att du SOV på ditt livs troligen enda karonkakryssning?!

Postat av: Hanna svarar:

Jaa, såg inte pointen med att sitta uppe bara för att. Det verkade meningslöst.

2011-04-28 @ 11:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0