Monday morning !

Jag kom mig inte till stan särskilt tidigt igår, jag hamna och se först på Mästarns mästare & sen valet ! Och jaaa, vad ska man säga?! Sannfinnländarna +15%, sjuuuuuukt ! Nu landets 3 största ! det är otroligt & helt sick ! Precis som sverigedemokraterna i Sverige kom nu Sannfinnländarna i finland ! Crap, crap , crap ! 

Nåja, inte mycket man kan göra än att konstatera fakta. 

Idag har jag än så länge bara käkat frukost & slängt i en maskin tvätt, nu ska jag precis gå o hänga upp den, sen dra ner på stan o uträtta ärenden. Ska även ringa Selinda eftersom det blev så sent igår. Sen ska jag spela lite fiol eftersom jag ska o spela till GHS halv 3. Ska även leta upp lagbilden på Svantes lag och sen skriva ut o plasta den i GHS för att sen fara o lämna den till Adam. På tal om GHS så fick jag lön därifrån här för nån dag sen, najs ! 

Imorrn är det KARONKAKRYSSNING, och på torsdag sticker jag till IRLAND ! Woopwoop ! :DD

Nu borde tvätten vara klar såå, over and out ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0