Nöjd chey !

Idag har jag dansat 1h, spelat match och varit på promenad med Jeffe efter min cykel ! Det känns bra, mitt knä klarade av det och det gör inte ont nu utan "känns" bara lite, svårt att förklara men det gör inte ont alltså men jag känner av att det är lite överansträngt kanske, lr underansträngt egentligen då jag inte varit o gymmat på länge. Det ska bli ändring på det imorrn, imorrn ska jag dit ! 

Matchen var kul, och jämn mestadels. Vi fick första målet, sen var det 1-1 länge. Därefter fick dom 2-1 och sen ett par mål till. Men matchen var jämn, dom (läs Adam) skjuter bara jävligt bra. Men det var kul att spela mot dom, fick trycka till brorsan också så ;) haha 

Efter matchen kom mamma & min gudmor via och vi beställde äntligen min (förhoppningsvis) studentklänning ! Hoppashoppas den passar bra ! 5-6 dagar sku det ta att få den såå snart vet jag ! (: Annars får jag väl ta en trip till Åbo kanske o be syrran gå på klänningsjakt med mig ?! (: 

Senare ringde jag fina Jennifer o vi bestämde (lr rättare sagt hon var snäll o kom med när jag fråga) på promenad efter min cykel, den har stått i mitt ex-s cykelförråd i vinter meen nu är mitt raceåk hemma igen ! haha skaa försöka vara duktig o cykla nu, o inte bara ta bilen överallt ! Precis som vi svängde ut från Jennifer såå ringde hennes mormor o dom villa få skjuss från sjukhuset såå vi vände och åkte och hämta & skjussa hem dom. Dom är allt trevliga dom, så rara så ! Dom är vad jag önskar vara när jag är i den åldern, hahha och dessutom har jag aldrig haft en morfar heller, o min mormor bor inte på Åland såå jag gillar att "låna" dom lite av Jennifer, Rasmus & Wilma :)

Nu är klockan just över 12 o jag ska precis gå o sova, Regina ringde tidigare ikväll o meddelande att hon fått magsjuka såå jag ska fara o handla läsk, trip osv imorrn. Förutom det ska jag även skaffa månadskort & gymma , plugga finska (måstmåst orkar inte nu ,..) , handla då och sen ska jag laga en tidig middag, LASAGNE ! köpte en kit med plattor o kryddor idag när jag var o handla, börjar såå och sen nån gång ska jag nog bara köpa plattor o ha kryddorna hemma ! hihi meen det ska bli kul, har inte lagat det sen högstadie på HK:n ! ^^ Måste variera mig, är såå trött på maten jag brukar laga så, hehe 

På Klippan ska jag vara senast 18 och påvägen ska jag till Mattssons o handla kaffe, och sen till Regina och hämta pengarna. Detta innebär att jag gärna ska åka från stan senast kvart över 5. Vilket betyder att jag ska ha middagen klar halv 5. Borde kanske kolla nu redan hur länge lasagnen ska vara i ugnen, hmm bra idé ! 

Just ja, fick äntligen hälsaresultatet ! Blir minst M, kanske E med lite tur såå jag är nöjd ja  ! :D

Förresten är min fina Jennifer alldeles för underbar:



Du är guldvärd honey !  <3

Nu sängen, nattinatt ! 

// glassflickan ",

Kommentarer
Postat av: Sofi

Mmmm men om du orkar klänningsshoppa me mig en gång till som bara tjatar^^

Annars kan man också köpa ett paket me plattor o sen en påse me kryddor från Maggis för nå futtiga cent o sen behöver man bara mjölk o köttfärs till! Ännu en uppgraderingsfas alltså innan totalt hemlagat :P

2011-04-10 @ 12:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0