Ny musik !

Ikväll har jag äntligen tagit mig tid till att rensa o fixa ny musik till Ipoden ! Nu kommer båt, buss och flygresan bli såå mycket kortare, det känner jag på mig ;) haha annars så gick mötet bra, det var t.o.m. riktigt kul emellanåt ! Vackert så ! (: Efter mötet packade jag o Jennifer väskan, mamma var hit en snabbis o sen även Svante så nu är fiskis i Sund över påsken, saknar honom redan ! haha nää men lite tomt är det när jag är så van med att ha honom på bordet här bredvid ;D

Desto mer har jag inte hunnit med, redit upp liiiite granna iaf, hehe och nu kom precis syrran så ska strax hoppa i säng ! Imorrn ska jag bara packa det sista och sen fara, tänker inte stiga upp nå tidigt heller, det kommer bli en lång dag, lika bra att vara utvilad ! (: 

Nattinatti !

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0