Onsdag !

Borde det vara idag, trots att jag hela dagen igår hade för mig att det var söndag. Idag fick jag äääntligen sova ut, superskönt ! Så hittills har jag bara ätit, plockat lite (y) och käkat frukost. Så småningom ska jag dra till gymmet för att sen göra stadsärendena.

Sen kanske Jennifer kommer hit efter sin del av packningen och sen lär väl klockan vara slagen för middag innan jag styr kosan mot Sund. Dagarna går nog åt även fast jag är ledig. Egentligen borde jag ta tag i och göra alla dom sakerna som jag planerade att hinna med nu under min lediga tid meen om jag känner mig själv rätt såå lär det knappast bli av. Istället kommer jag att chilla de dagar jag är ledig o sen då jag jobbar vara irriterad över att jag inte gjorde mer när jag var ledig, haha meen sånt är livet ! 

Nu ska jag leta upp gymkläder ! 

Update, är sjukt trött, ögonen vill bara falla ihop :S så det blidde inget gym, nu ska jag istället ta mig ut på en kort joggingtur för att försöka piggna i. Förstår inte var tröttheten kommer ifrån?! Sov ca 10 h inatt ! :S

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0