Riktigt mör !

Det är vad jag är efter att idag har avverkat ett gympass på ca 1h, en träningsmatch 4x15min samt ett pass zumba på 1h. Detta blir med min matematik ca 3h ! Pust, nog känns det i kroppen alltid. Men jag gillar det , för jag är en träningsmänniska ! Även fast 3 pass/dag kanske är lite i överkant, även för mig ^^

Jag har även hunnit med att hälsa på Julia & se att hon levde, tycker så synd om na. Men jag hoppas operationen går helt perfekt & att hon sen blir helt återställd igen, det förtjänar hon ! (: 

Matchen då? Den var kul. Vi spela mot Optinova, laget bestod av killar i åldern 25-30 kanske?! Vilket ja, säger sig självt lite grann. Men deras lag bestod av en handfull duktiga killar, resten var newbies som på sin höjd kunde springa o skjuta lite grann. MEN, dom hade Fjäder i mål, och han är bland Ålands duktigaste o IF Fram herrars ordinarie, så att. 

Vi spelade bra, hade förståss massor av chanser men fick inte in så många. Vi förlora alltså, då dom hade ett par skitduktiga killar som satte ett par snygga mål. Men det var kul, och jag gjorde ett helt awesome byte ! Fick beröm av cochen & resten av laget, helt underbart var det faktiskt ! Det enda som hade kunnat blivit bättre var om Johanna hade satt bollen i mål när jag passa henne rakt framför målet, men man kan inte få allt. Jag är iaf nöjd med min prestation ! (: 

Facit av matchen var annars en boll i huvudet, samt ett bollmärke på låret i 3D förmat (jepp, det står ut som om det var 3D, haha) men som sagt, kul & lärorikt ! Gillar att spela mot killar, dom spelar faktiskt renare, inte lika fult som tjejjer ofta gör. Men så finns det ju undantag förståss. 

Sen skjussa jag bara hem tjejjerna & stack på Zumba med Tanja, gillar Tanjas pass, dom är mycket dans ! (: Men idag var det tungt, pga matchen nog ^^ 

Nu är jag trött, har precis kollat klart på "En unge i minuten" och ska nog småningom sova. Imorrn ska jag till försäkringsbolaget med mamma, diskutera ersättning för alla grejjer som har med min skada att göra. Sen ska jag även städa och till bettans och fixa o kolla :) På kvällen är det Zumba som gäller igen då vi inte har nån dans pga att de har annat för sig på RK-gården. Just ja, RÖSTA ska jag också göra ! hihi ^^

Lagom chill dag , skönt för sen är det jobb ons-fre och sen innebandyturnering i helgen ! 

Nattinatti ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0