Samtal från chefen !

Den här dagen är inte mycket att hänga i granen, vädret suger och jag måstemåstemåste plugga, vilket jag faktiskt gör också ! Inte jättemycket kanske meen jag gör det iaf ! 

Men jag blev just på bättre humör, fick samtal från chefen ! Som erbjöd mig ännu mera jobb ! :DD Så nu ska jag träffa henne på måndag och så ska vi diskutera mera och jag ska börja jobba snart ! :)) Detta innebär att jag kommer ha 3 olika sysslor på Arken i sommar, och det gillar jag ! Skönt med variation ! :DD När jag sist var o prata med henne så var det städare & bäddare hon erbjöd mig och jag sa att jag var öppen för båda , skönt att få variera liksom och nu ska jag även jobba som bastuvärdinna ! hihi värdinna riktigt, låter fint i mina öron ! ^^, 

Dessutom hade hon superbra tajming, eftersom jag från början skrivit att jag kunde börja jobba 1.4 meen nu har det redan gått en tid, och jag har varit ledig och har sista finskan imorrn. Så jag kan börja när som helst, o behöver inte krångla nått ! Fint så ! (: 

För jag har faktiskt inget emot att få börja jobba nu, halva dagarna gör jag ändå inge vettigt och jag kommer nu ibörjan ändå inte jobba fulltid såå att tjäna lite extra pengar redan nu är inte dumt alls ;) Skitbra faktiskt, för då kan man shoppa utan att få dåligt samvete för att man slösar pengar ! haha nää men ska faktiskt vara lite sparsam nu, så jag kan shoppa på Irland o i USA sen istället ! (y) :D Hoppashoppas att studentklänningen som jag beställde passar, för jag vill såå att den ska göra det ! För den var jättejättejättefin o helt underbar & dåå har jag bara skor kvar att införskaffa ! Sen är det bara inbjudningskorten kvar att fixa, ska ta tag i det nästa vecka hade jag tänkt. 

Nu ska jag ta o försöka lära mig lite flera finskaord o sen prismärka lite grejjor ! 

Ha en bra dag, trots detta tråkiga mulna väder ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0