Slutliga finska resultatet !

Fick jag idag, eftersom jag igår mejla o fråga om jag behövde komma på finska utgivningstimmen som är idag. Det behövde jag inte, utan fick resultatet direkt ! Jag fick precis vad jag behövde, en 7 ! Det roliga var också att jag var otroligt jämn, 7+ i provet, 7 i förhöret, 7- i muntliga och sen 16 av 20 i hörförståelsen. :D Jag är supernöjd, för jag behövde inte få mer än 7 ! Varför anstränga sig mer?! Nu får jag 8 i finska , och det är jag absolut nöjd med ! :D

Nu ska jag precis byta om o springa ner på stan o möta mamma, vi ska till försäkringsbolaget o snacka om ersättning för min skadekostnader. Sen ska vi (lr iaf jag, vet inte om hon gjort det redan) och förhandsrösta ! Därefter är det Bettans som gäller ! ((: 

Vädret är mulet idag men efter mina stadsärenden ska jag bara diska & städa så det spelar inte mig nån roll :p

Nu dra ! 

Hejjhejj ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0