Svante 16 år !

Idag har jag då jobbat, och det gick bara bra ! Fick jobba med Anna istället för Warini och det var sköönt för Anna pratar svenska ! hihi och så var hon bra på att visa och förklara såå jag tycker faktiskt jag har det mesta under kontroll redan, häärlapärla ! :)) Timmarna gick sjukt snabbt också, hann knappt blinka ! 

Sen drog jag via Bettans o fixa, och har sålt ännu mera ! Finfint ! Men jag plockar nog bort allt imorrn kväll, tror inte det lönar sig att betala för bara nån enstaka dag. Ska prova lägga kläderna som blir över på modemarknaden o se ist ! För det är ju gratis :p Sen kan jag säkert sälja prylarna som blir över antingen på markanden.ax lr slänga/ ge till emmaus/tilda lr nått ! :)

Meeen dagens nyhet är väl att min lillebror, som dock inte är så liten längre blir hela 16år idag ! Jisses, börjar känna mig gammal ^^ såå GRATTIS HATTEFNATTE ! Borde kanske slå in sista presenten då, haha ^^ Om 2h är det middag med familjen på Wirrans , mums ! Sen är det Bodyjam på Avancia som gäller ! :) 

Nuu bjuder jag på en bild på bror min:



Denna är nästan 2 år gammal, och han var alltså 14 år och fortfarande liten & oskyldig ! Inte som nu ! haha :D Nu ska jag diska & städa lite då jag slipper laga mat idag igen ! hihi :D

Over and out ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0