Träningsvärken & så böcker !

Helt & hållet ! Sköönt ! Och jag känner inget i vänstra låret som jag ev trodde var sträckt, hallelujah ! Nu hoppas jag att jag INTE känner någonting i det imorgon heller, för då kan jag helt o hållet konstatera att jag INTE har sträckt låret, vilket verkligen skulle vara helt otroligt underbart ! :)) 

Det var bara det jag ville tillägga som jag glömde i förra inlägget, nu kallar sängen ! Förresten är jag sjukt sugen på att leta upp och läsa fler böcker av en författare som jag läste en superbra bok av förut. Nämligen Karin Alvtegen, ska nog kika om bibban har hennes böcker ! Boken jag läste förut heter "Skam", jag har för mig att det ska finns någon som heter "Svek" o.s.v. Det som var speciellt med boken var att den var otroligt fängslande, den handla om flera olika personer som sen kopplades samman av olika orsaker. Åh jag gillar såna uppbyggnader på böcker ! 

Boken som jag senast läste, "Skymningsbarn" så handlade om 3 olika personer, helt olika men med samma problem. Det som är så drivande är att man måste fortsätta läsa för att snabbt få reda på vad som hände sen med den ena person, eftersom hon växlar och berättar om de olika i tur och ordning. 

Så lite lästips delar jag med mig av såhär på kvällskvisten ! 

Nu måste jag googla på fler böcker av Karin Alvtegen, hihi ! 

Nattinatti ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0