Det fick mig att tänka,...

Det gick bra igår, killarna dök upp & skötte sig och allt rullade på fint, lite trubbel med en rad som blev överfylld, trots att den EJ bokats så, troligtvis nån tant som satt sig fel -.- Nåja, det löste sig i varjefall ! (: Och teatern var bra, och riktigt kul ! :)) Jag tycker alla som än inte sett den definitivt borde åka och se den ! Den är definitivt värd pengarna ! (: 

Efter föreställningen kollade vi på film här hemma, "Nanny diaries" en fin film som fick mig o tänka på min framtid och vad jag ska göra ihöst. Det ledde till att jag kom att kika på Volontärresor meen dom är ju sjukt dyra?! :o Jag fattar ingaaaa varför man ska måsta betala MASSOR för att få åka o GRATIS hjälpa till?! Beats the hell out of me. För om jag åker vill jag stanna ett par månader, och det kostar en hel del, crap. 

Precis som jag höll på och skrev detta, fick jag en snilleblixt & har nu skickat iväg en ansökan, hihi meen vart, varför och till vem kommer jag inte säga ännu ! :D haha

Nu har klockan hunnit bli mycket, väcktes av mamma halv 10 då Regina kom för att hämta pengarna från igår och om mindre än 2h ska jag vara på jobb igen ! Wooohoo ! Men jag ska försöka slippa att jobba ikväll, så att jag kan fara till stan och plugga och reda upp lite i lägenheten, det behövs verkligen. 

Idagsläget lutar det mot att jag tänker lämna ön till hösten, men man vet ju aldrig vad det blir , det får framtiden utvisa. NU ska jag iaf äta frukost ! Tjingeling ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0