Innan natten tar vid,...

Glöm att jag skrev att detta sku bli en fin dag, vädermässigt iaf. Först sken solen, sen blev det mulet vilket ändå är godkänt meen sen börja det snöa/snöregna?! Usch, fy o blä ! I ren protest ska jag byta till sommardäck imorrn ;p haha nä men på riktigt, så ska jag faktiskt göra det ! Eller pappa ska göra det åt mig (a)

Förutom vädret har dagen varit bra, zumban var kul & noll känning i knät, bara av denna förbanna träningsvärk -.- sist jag var på zumba såå fick jag ju ont i knät, då förstod jag verkligen inte vad det berodde på menmen. Sånt är väl livet antar jag. 

Fiolen gick även den bra, kul med ny lärare som undervisa på helt annat sätt ! (: Därefter bar det av på jobb då, och bra gick även det. Bara 2 föreställningar kvar nu, sen är det slut ! Kommer sakna gänget faktiskt, har lärt känna flera nya människor o vi har haft riktigt kul ihop ! Ikväll satt vi kvar säkert närmare 45min efteråt o bara snacka :) 

Nu ligger jag då i sängen, ska strax sova för imorrn är det fullspäckat schema, igen. Måste stiga upp redan vid halv 9 ! :o Tur att jag är trött nu då iaf, så jag får sova o inte ligga vaken o vrida o vända på mig hela natten. För imorrn är det finaldag ! Då avgörs det VILKA som är Ålands bästa inneabandylag ! (: i samtliga serier då alltså (:

Däremellan ska Svante på träning o jag ska via bettans en sväng, o hoppas på att nått redan sålts ! ;D nä men ska o titta över bordet iaf. Ett redigare bord ger ett bättre intryck ;p och dessutom är det mycket lättare att titta på sakerna om man slipper leta efter dom ! haha

Sen när herrfinalen är slut är det raka vägen hem, slänga i sig lite mat och sen på jobb igen. Eftersom jag jobbar i Sund spenderas nätterna här, är enklast så, o billigast med tanke på bensinpriserna ! haha o så är det skönt med miljöombyte o att få maten serverad :)

Nu ska jag bestämt sova, för om inte jag vaknar imorrn är det 4 innebandyspelare som inte kommer in till sin finalmatch, och det vore ju illa ! 

Nattinatti ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0