00.00 !

Innebär att jag egentligen borde ligga & sova, men jaa det brukar ju inte hända alltför ofta. Sitter o lyssnar på Chris Medina - What are words (superbra ! ) samtidigt som jag äter lite turkjoggis & banan :) 

Idag har varit en bra dag ! Helt ok mycket på jobbet, sluta halv 5 då Warini fråga om jag inte kunde stanna en stund extra eftersom hon jobbat sen halv 7 och verkligen ville gå hem. Så det gjorde jag :) Har varit lugnare på jobbet nu, och det är skönt ! Ingen större press & stress osv. Det gillar vi ! 

Efter jobbet svängde jag ihop lite pestopasta till middag och sen bestod kvällen av packande och röjning ur skåp och lådor ! Det tog tid, och visserligen försenade jag det lite själv genom fb-chattande men en finis meen iaf :) Vid halv 10 hade jag bilen full & åkte ut till Sund för att dumpa det ! Fick hjälp av pappa o bära in allt och la det bara på golvet i mitt barndomsrum, mamma var inte hemma så orka inte börja lägga lådorna på vinden då heller ^^ 

Kopierade papper så nu förbanna ska AMS va nöjda ! Annars vet jag inte vad jag gör ! håhå ska dit med kuvertet imorrnbitti ! Påvägen till Bettans ! Blir en morgonrutin i ett par dagar nu :) Men skönt det så att jag kommer upp på morgonen ^^, 

Annat värt att nämna var att mitt nya lag drog igång med inneträningarna ikväll, missar alltså 2 veckor, bummer ! Men fick iaf order om att träna bålstyrka, snabbhet och explosivitet ! Så det är vad jag ska göra de närmsta veckorna ! Med start IMORGON ! Lånade mammas joggingskor såå imorrn ska jag ut ! Funderade på lite lätt jogg & backträning? Det om nått borde ju träna snabbhet & explosivitet :) Rusa upp, jogg ner, upprepa ! VI kör på det :) Och sen lite bålstyrka på det då ! Blir nog bra :) Har även fått reda på namnen på dom tjejjerna som går på samma skola & ska spela i samma lag, Rebecca & Yui ! Den sistnämnda är japanska :D Tufft ! Kanske äntligen får lära mig lite om japan nu då :D 

Hur som helst så var det skönt att få iväg en massa grejjer. Det känns inte som jag har överflödigt med det nu iaf :) Visst har jag lite grejjer till som ska dit meen inte vill jag behöva sakna mina saker redan heller ! Hinner nog :) Men skönt att få lite undan ifall Svante bestämmer sig för att flytta in ihelgen :p 

Nu har jag svamlat klart ! Ska kika på de sista avsnittena av säsong 5 av HIMYM och jag har INTE 6an nerladdad :o Ajjabajja ! hehe och sen nyduschad krypa ner i en nybäddad säng ! Bara en fin karl också då så hade det varit perfekt ;) haha 

Ihelgen är det förresten Mariehamnskalaset & kulturnatten ! Kan nog bli en bra & socialhelg ! Kul att hinna se så många som möjligt innan jag flyttar liksom (: 

På återhörande, nattinatti ! 

// Hanna

Kommentarer
Postat av: Sofi

haha najs najs :) Ja ha bestämt att ja o ska reda upp o så smått börja organisera bort saker om jag så småningom också sku få flytta :)

Haha ja kommer att vara expert på jspan nu sen också, haha el så int :P bara om eu e intresserad av klassrumsskillnader mellan japan o usa ;P

Det harmar så att jag missar både m:hamnskalaset OCH kulturnatten... Morr!

2011-08-10 @ 04:07:42
Postat av: Hanna svarar:

Jaa, lika bra o börja i tid :) Så får man lite koll på grejjerna också o inte bara slänger ner allt i lådor huller om buller ^^



haha okeej ;) Jag tänkte iaf försöka mig på att få lära mig ett par ord ! Fast Yui vill väl mest snacka svenska då det är därför hon kommer till Lillsved ^^



Jaa, synd eftersom nästa kalas lär va om 50år ^^ meen du får tänka på allt du får uppleva istället bara :)

2011-08-10 @ 16:50:16
Postat av: Sofi

Mmm, good point!

Lycka till me det! Men jo du har väl rätt, men du kan ju erbjuda henne nåt i utbyte, typ lära henne om Åland o Finland eller nåt?!? :)

Mmm man kan ju hoppas^^ Fast då vet man ju int var man befinner sig el om man ens finns kvar... Jooo får väl trösta mig med det...

2011-08-15 @ 04:18:59
Postat av: Hanna svarar:

Tyckte det ! Synd att det håller på o skita sig xD

Ja, nått sånt kanske, får se :)



haha jaa, men vi kan ju satsa på det?! ;D hahaha Jepp, do that !

2011-08-15 @ 22:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0