5/6 !

Yes, snart är mitt sista lång jobbpass över ! Dag 5 idag, och tack o lov för det. Laura var sjuk idag, så gissa veeem som fick ta över & städa hela dagen?! Jepp, ni gissa rätt. Det gick dock helt okej, hade underhållning från arenan som byggts upp utanför alandica :) Först ska röster för östersjön va där o sen paf open då :) Smart att ha samma grejjer ! Fick dock jobba 1h extra eftersom jag själv fick reda undan, klämde mitt lillfinger också :( , hade lust med en ramsa fula ord meen då kom det ett gäng med en receptionist i förtåg såå det passade sig inte ^^ 

Kom därifrån 5, så hann varken till bettans lr posten. Får ta bettans imorrn bitti igen då bara, och posten imorrn efter jobbet. Ska iof fylla i flyttanmälan också så kan ju göra den med då, så slipper jag skena dit tusen ggr ! 

Ska precis börja laga mat, sen ska jag backa-upp datorn & rensa gamla externa för den ska pappa få i födelsedagspresent (: Vill du va me på den Sofi?? Ska även trixa till ett kort :) Dessutom ska jag ut & träna ! Jogga 10-15min, backträning , styrka & jogg hem ! (: Det har dock regnat såå är väl lagom blött menmen :) Skönt väder iaf ! Så slipper man vänta till 22-23 för att kunna fara ut ! Deet uppskattar vi ! 

Imorrn är det Mariehamnskalaset som gäller efter jobbet ! Får se om jag lyckas lura Johan med mig eftersom Sara sku flytta först. Eller Jennifer kanske? :) Jag ska iaf dit & kolla på Dunder ! Och det tycker jag Du också kan göra ! 18.00 på kalasscenen (Nygatan mellan kino/indigo och Ålandsbanken !) Den får man inte missa ! :) Sen ska jag även lyssna åtminstone på L'amori , eftersom jag alltid missat dom ! Pellas & jens spelar där bl.a. gissar att det definitivt inte är min musiksmak, meen kan va kul ändå ! :)

Så det är mina planer ! Bara jag nu skulle orka mig upp ur soffan ! håhå dumt att sätta sig ner ! Med lite tur kanske jag kan få till lite filmmys senare också! Måste nog sätta fart nu ! 

Hejhej !

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0