Ännu en vecka !

Jag är himla dålig på att hålla koll på vilken vecka det är, och eftersom jag även jobbar helger isommar så har jag även ibland haft svårt får att hålla koll på veckodagarna ! haha snurrig blir man när man inte är inne i rutinerna :) Jag har iaf idag jobbat min sista söndag, sweet ! 14h blev det, om man räknar det enligt lönen alltså ! hihi

Efter jobbet åkte jag hem, duscha kasta i mig mat och så iväg till Sund för att fira pappa :) Trevligt kalas med fina släkten ! Åldern var från ca 1månad till 93 år ! haha de ni ! ;) Inte illa skulle jag vilja kalla det (: Vi åt en massa kakor och tårta, pratade och så :) Det blev helt bestämt att jag flyttar den 21 och sover hos Ted & Ulrika o så skjussar hon och barnen ut mig på måndagen ! (: 

Nu är jag hemma istan igen, försökte se om J var vaken men det verkar inte så. Sitter & slötittar på "jakten på lycka" en mycket bra film, men har sett den förut så tittar inte så noga. Imorrn är det jobb igen, bööh. Själva jobbet är det inget fel på,. Skulle bara vilja spendera mina dagar på ett annat sätt :) Sola, bada, packa, planera umgås med vännerna jag inte kommer få träffa på länge sen (: Typ det. Imorrn efter jobbet måst jag fixa sakerna till Bettans för på tisdag morgon ska jag dit med det ! håh, undrar hur jag ska orka upp?! Önskar jag var morgonmänniska joo... 

Nå, det kunde varit sämre :) Nu ska jag se klart filmen, borsta tänderna & sen sova  !

Nattinatt ! 

// Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0