Det snurrar i min skalle !

Ja hörrni, det är inte lätt det här. Det här när alla tankar (för att dra i överkant givetvis) far åt samma håll och resten bara snurrar runtomkring ! håhå, tänkte precis fara ut & lätta på tankarna genom en joggingtur meeen skorna är spårlöst försvunna :O jag fattar inte ! Först mina, sen mammas ! Kan vara så att jag lämna dom i Sund förståss, joo så måst det vara. Sprang ju där sist. Ååh har inte sprungit på evigheter (1½vecka!) och det är allt annat än bra ! Ååh, skärpning ! Önskar att jag hade svar på så många frågor, menmen jag är lycklig nu iaf ! Lyckligare än på länge, trots att jag inte förstår nånting ^^ 

Det är rätt härligt ändå, men jag hade verkligen behövt springa ikväll, crap. Får ta o göra knäprogrammet istället då (y) Fast först ska jag diska & sen reda ur nån låda. Slänga onödigt skräp osv :) 

Håhå, inte kom jag ihåg att det skulle vara såhär jobbigt att va ... ^^ hihihi

Förresten så var bilteorin helt intressant ikväll, kom fram till att FORTKÖRNING är största orsaken till att folk dör, så släpp på gasen & låt människor leva ! 

Tack för mig ! 

// Hanna



Kommentarer
Postat av: Sofi

Njuuut :) Det reder nog ut sig bara du int tänker så mycket!

Fina visdomsord!

2011-08-02 @ 21:00:04
Postat av: Hanna svarar:

Jaa, jag försöker ! Sitter faktiskt och pratar med föremålet nu just, vi får se vad som händer ! (: Haha tack ! Ska dessutom börja följa dom själv !

2011-08-02 @ 21:06:55
Postat av: Sofi

:)

2011-08-08 @ 20:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0