En trist dag & en mysig kväll !

Ja, imorse vakna jag upp med en tjock hals, ni vet när den gör ont, och allt känns bara segt och sådär. Funderade en sekund på att sova lite till & strunta i bettans meen nyfikenheten vann & jag steg upp ! Fick inte i mig mer än lite gröt o houngsvatten men hey, bättre än inget right!? Av vad jag såg hade lite granna till försvunnit från bordet, kommer nog inte gör någon storvinst meen nice med att bli av med lite iaf ! (: 

På jobbet var det segt, 2 sjukt wooopedoo men det gick det med. Lite trögt o sådär menmen. Måste dock lämna Kake vid halv 5 eftersom jag måste hinna till posten & apoteket ! Och det kunde ju varit kö så,. hann iaf till båda ställena & fick hyresavtalet skickat tillbaka till skolan och strepsils inhandlade ! (: Sen var det bara snabbt hem, middag , dusch och så ner på stan ! 

Hade aningar om att kvällen skulle bli hemsk eftersom halsen gjorde ont meen den blev riktigt trevlig & mysig faktiskt ! (: Var först med Johan o titta på Dunders show & wow vad duktiga dom var ! Nog harma det lite att jag inte kunde vara med, menmen. Sånt är livet. Efter showen gick jag & Johan runt på stan lite och sen ringde Ted & jag hann inte säga var jag var innan han sa att han såg mig ! haha tänk att vi råka gå mot rätt håll ! Såå jag och Johan haka på dom ner för att titta på båtar och promenixa lite. Mycket trevligt även fast det var lite kallt vid sjön. Därefter drog vi vidare hem till mig, chillade, ammade (Ulrika då, inte alla, haha), åt vindruvor (Casper) och så :) Trevligt ! Nu är klockan 10 och jag funderar på att gå o sova snart. Ska dricka lite varmt och se en film bara ! Imorrn ska jag köra med Kotte och beroende på hur jag mår så får vi se om jag orkar ner på stan och göra ärenden. Flyttningsanmälan ska göras, halsbanden fixas och så säkert nått till ! 

Imorrn kväll är det sen Kulturnatten så drar nog till Emmaus & kollar på lite dans och modevisning :) Blir nog bra ! Helg har jag nu, 3 dagar ledigt ! Fint är det och jag ska ta vara på varenda sekund ! (: Känner på mig att detta blir en bra helg ! 

Förresten var det lite konstigt en sak, tänkte knappt alls på att jag hade ont ihalsen, hmm trevligt sällskap gjorde susen ! hihi (:

Nattinatt ! 

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0