Inte som jag tänkt mig !

Nä det blev verkligen inte gårdagen, men jäkligt kul blev den ! :) Var och körde med Kotte från 1-3 ungefär, det gick jätterbra fick en massa beröm att jag kör säkert, tryggt, miljövänligt, slarvar INTE , osv ! hihi :) Sen for jag ner på stan och gjorde ärenden, var till polisen med pappret på att jag gjort 2a skedet, till posten med flyttanmälan, till Bettans & redde upp bordet (sista dagen på TISDAG, skynda & fynda ! :D), o till Ele & Kele o fixa 2 halsband :) 

Sen åt jag sen lunch/middag med mamma på Nikolaj, supergod fisksoppa ! Därefter en sväng till S-market innan vi for o hämta hem lillebror som varit på Gotland 1 vecka :) Träffade på kusin Linnéa och skjussa henne till hamnen. Hann bara hem innan Nettan föreslog att vi skulle dra till Nordic blues & äta sushi ! Nyfiken som jag är såå haka jag på och gott var det ! :) Smakade på det " lätta" lax, tigerräka och tofu :) Supergott faktiskt ! Vi var riktigt romantiska och tog med det till hamnen o satte oss på en bänk o käka =) haha

När vi ätit drog vi en vända på stan och kolla läget men det var kallt o inte så mycket folk vi kände så efter lite kikande och en glass så drog vi oss hemåt för att vila upp oss. Hann inte heller nu hänga hemma särskilt länge innan jag haka på Jennifer & Emilia och for till Jennifer :) Satt där och chilla o drack lite o så drog vi ner till kino ! :D Nice var det, rent & fräscht osv ! Riktigt trevligt ställe ! Dock hade jag såklart inte med mig Generation Å kortet o då hade man fått billigare inträde, håhå nåja ! Träffade Johan , Ante & Julia, Sanna & Sara, Hanna, Tessa, Johanna, Mk, Melissa, Frida, Emma, Åsa, David, jaa många ! Är nog nya stället för ett par helger framöver kan jag tro (: Dock uruselt kösystem till baren. Vid halv 2 nånting när gänget skulle dra vidare till Arken då vi var där o fixa stämplar tidigare men Johan hade ingen stämpel och ingen lust att betala dit också såå vi drog hem istället :)

Vakna vid 11, och har inte gjort så mycket mer vettigt än ätit lite, varit med Jennifer på fiol & lämna tillbaka en bok till Erika och nu sitter jag hemma bara. Ska packa ner lite saker jag inte ska ha med till Sverige. Lite vaser, champagne glas, lite blommor , fotoramar (har så många så ska lägga bilder i ett litet album o ta med ist), kläder och kanske lite skor till ! (: Sen sku mamma bjuda på mat och sen får vi se lite vad som händer :) Jennifer prata om att fara ner o kolla på Markoolio, haha men vi får väl si ^^ Tänkte iaf höra Sara & The Taxman spela och sen eldshowen om jag får nån med mig :) Sen avslutar jag nog kvällen med filmmys ! Skulle passa mig bra :) Är inte mer lr mindre förkyld idag. Inget halsont och rinnande näsa är dagens symptom. 

Sitter o slötittar på ett tv program som handlar om par som har problem. Jessus vad idioter det finns alltså, jag sku nog inte tolerera mycket som många av tjejjerna gör ! Menmen, är man kär så är väl (: så brukar det ju va ! 

Nej nu måst ja göra nått vettigt ! 

Cya ! 

// Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Sofi

Smart det där me att sätta ihop ett fotoalbum iställe för det sku nog bli liiiite overload me alla dina fotoramar^^

E det Mariehamnskalaset på gång nu alltså? O vad exactly menar du uselt kösystem vid baren på Kino? O så hoppas ja att de ger rabatt me check-in kort också annars e det diskriminerande!

2011-08-13 @ 23:04:42
Postat av: Hanna svarar:

Pöh, jag älskar mina fotoramar ! Dock kanske inte alla får rum i ett litet rum ^^



Jaa, kalaset var nu tors-lör. Jaa alla stod bara i en klunga utanför dörren meen ilördags hade dom fixat "staket" så det blev vettigare kö. Nope, bara med Generation Å var det! Det är Ålandsbanken som sponsrat så inget diskriminerande ! Förstod dock inte om det bara var under kalaset det gällde eller hela tiden :S

2011-08-14 @ 19:50:36
Postat av: Sofi

My thoughts exactly :P

Nåjo det var väl säkert nått som de inte hade hunnitnfixa än.. Man måste väl ha lite överseende me sånt i början.. Aaajjaa, okej då.. Haha det tåls att ta reda på^^

2011-08-15 @ 04:15:24
Postat av: Hanna svarar:

Ah okeej då ;D



Jo, sant sant. Meen dom hade ju faktiskt haft öppet hela förra helgen såå man tycker ju dom kunde varit liiite snabbare men ^^



Jepp ! Verkar dock som bara en helggrejj.

2011-08-15 @ 22:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0