Lugn fredag !

Det var länge sen sist, men idag har jag haft en lugn & skön fredag ! Mamma var hit och så bar vi ner dom gamla stolarna & in med mina nya fina blåa ! Åååh, älskar dom ! Fick dock inte plats med alla så en får vara i Sund. Sen redde jag upp bland smycken, skor och väskor och packade ner de som jag med 100% sannolikhet inte kommer använda / ha nytta av i Sverige eller nu före :) Skönt att få en början ! Vek undan kläder, diska och sen var jag via posten och skickade ett litet paket till syrran innan jag påvägen ut till Sund var o handla en snabbis. 

Väl i Sund var det bara att sätta igång med bakandet, för min del blev det mockarutor, chokladmuffins & havreflarn :) Mamma bakade en kryddkaka och en tårta ! Hade en middagspaus däremellan och var klara runt 8 :) Åkte in till stan och gick till Sara för att inspektera hennes nya lya :) Fin var den & nära mig ! Bra det även fast jag flyttar snart, brorsan kommer ju flytta in här såå jag kommer nog sova över här nätter jag är hemma också :) 

Sen jag kom hem har jag diskat litet till (Y), vikt undan de sista kläderna, plockat fram auktionsgrejjerna och sen en drös med avsnitt av HIMYM och ätit lite popcorn :) Har även letat febrilt bland mina noter efter "Pärongrisen" som Jennifer skulle behöva meen hitta den icke. Nå hade häftet hon behövde iaf, alltid nått ! Ååh, önskar jag kunde vara med o spela imorrn, hade varit riktigt roligt ! Meen nån måst jobba o ingen vill byta :/ Fick dessutom höra av Jenny tidigare att Lak, en tjej på jobbet inte skulle kunna komma imorrn såå jag skulle måsa städa istället för henne,. blää jobbigt det ju ! Hoppas jag får jobba med Jenny iaf ! Annaaaars ;) haha

Nej nu nått avsnitt till & sen blir det nog sängen :) Skulle ev få sällskap senare om jag inte sov när han tröttnat på utelivet, håhå vi får väl se (: Imorrn efter jobbet ska jag, mamma & pappa till Arken garden & äta iaf ! För att fira att pappa fyller år på måndag ! Ska bli kul ! Synd för mina syskon som ej närvarar på öön som missar det, suckers ;) haha

Trevlig helg & god natt !

// Hanna (:

Kommentarer
Postat av: Sofi

"skickade ett litet paket till syrran"

Does that mean me?!? happyface :)

ojoj va duktiga ni e!

Såg just på fb Jennifers status om rk-marknad spelningen och det gav mig flashbacks! Sku nog o ha försökt vara me om jag var hemma! Synd me jobbet...

Yep so long suckers it is for me.. Men han så kul! Jag hoppas att brevet jag skicka till pappa kmr fram iaf nästa vecka nån gång.. Det var lite hektiskt i början/mitten av veckan så det blev lite sent...

2011-08-06 @ 03:42:55
Postat av: Sofi

Förresten, var är bror?!?

2011-08-06 @ 03:43:22
Postat av: Hanna svarar:

haha du får väl vänta & se ;) hihihihi jodu, & gott blev det med !



joo, hade varit kul med "en sista" spelning för ett tag framöver iaf. Har meddelat att jag måste sluta meen bett om att fortfarande få infobrev och mamma prata om att vi (du, jag , hon antar jag) sku va stödmedlemmar så att det sku kännas bättre för oss att "hoppa på" saker ifall vi kände för det :) ingen aning vad det kostar meen antar att hon grejjar det ;D



Det gör det nog, Vernas kom alldeles för tidigt, kan hälsa han att det är påväg ifall du inte tänkt ringa honom på måndag?! :)



haha svante är på Gotland den skitungen ;D På något läger , via ÅID som enda killen från Åland ^^



2011-08-06 @ 22:20:33
Postat av: Sofi

Haha oki!



Mmm jo det låter som en bra ide, jag hoppar ju allti på om jag kan :)



Mm jo jag tror inte att jag hinner ringa nej..



Jo juuust, vi prata om det då förut jo. Haha Svante and the girls :)

2011-08-08 @ 20:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0