Måndag, Monday, Montag !

Blev abrupt väckt att mamma imorse, blev först arg innan jag insåg att klockan var halv 10 & att jag definitivt inte borde ligga & sova ! hehe uups hann i tid till jobbet iaf, även fast vägen var avspärrad & jag inte kunde ta min vanliga väg, crap. Nåja, hann i tid iaf ! Kom ändå till jobbet med ett stort leende på läpparna och det gjorde tydligen både den ena och den andra på bra humör ! hihi härligt att kunna glädja folk :)

Annars har dagen var okej, schysst gäng & inte alltför mycket att göra. 16.06 stämpla jag ut för att rusa ut till Kvarnbo och hämta skruttan från dagis. Stressade hem för att hämta lite grejjer & fick då se ett sött ansikte på trappan bredvid (: 

Hämtade Tilda som sista barn så det var ingen konst att få med henne därifrån, uppskattat ! Vi var och handla och sen laga pappa middag till oss. Abborrfileér och nypotatis ! Mumma ! Därefter lekte vi doktor, var och simmade, åt kvällsmål och lite annat innan det blev dags att skjussa hem tösen :) När jag lämnat henne drog jag vidare till Ted & Ulrika för en trip till Klippan och kolla in auktionsutbudet. Nu är jag hemma eftersom min myskandidat nr 1 ville sova och jag vill inte störa så blir det mys med nr 2 istället, nalle puh ! Ska kolla klart säsong 4 av HIMYM, borde va 2-3 kvar. Sen är det sängen som gäller ! Har späckat schema denna veckan, så vi får se hur mycket uppdatering det blir ! Det lär dröja med bilder iaf tyvärr. 

Tisdag: Jobb 10-16, hämta ut studenttackkorten, teori 17-19/20?! , jogga !
Onsdag: Jobb 10-16, auktion samling 16.30. Drar igång 17.30- 21?! , knästabiliserings program 
Torsdag: LEDIG, till ams, ev Ted & Ulrika & knattarna hit :), teori 17-19/20 , sova hos Tilda, knäprogram
Fredag: Skjussa Tilda till dagis, baka till pappas kalas, jogga & sen på kvällen är det lagfest ! 

Dock är det jobb lör-sön också,... Så blir en lugn & nykter lagfest för mig, men jag kan ha kul ändå ! :) Förutom detta borde jag börja packa ihop och ner grejjer jag inte har användning av samt börja skriva en lista på vad jag ska ha med mig. Dessutom vill jag gärna ha tid för lite mys också ! 

Nu HIMYM, nattinatt ! 

// Hanna

Kommentarer
Postat av: Sofi

Se till att inte stressa ihjäl dig nu! Kom ihåg o planera in matpauser också!

Det e ju convenient det där me att kunna ses i trappan bredvid ibland ;)

2011-08-02 @ 01:34:18
Postat av: Hanna svarar:

Tack, jag gör mitt bästa för att undvika det,.. Tjaa idag blev middagen en french på select, imorrn blir det korv ;D fint jag veeet,... haha javisst ;) bummer att jag var stressad dock !

2011-08-02 @ 20:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0