Uppe med tuppen !

Ja när senast hände det att jag steg upp halv 8 en dag jag var LEDIG på?! Inte igår va. Meeen för att komma dit måste jag ta det från början :) 

Fick massor uträttat igår. Började med att fara med pengar till Regina och fick då veta att 5 skitsnygga stolar blivit sålda men att dom som köpte dom på auktionen inte ville ha dom iaf ! Såå, Hanna fick dom ! ;) Så åkte dit och tryckte in alla stolarna i bilen ;D Dom fick plats ! 5 superfina pinnstolar som passar att ha runt matbordet ! :) Sen åkte jag och handla och panta till Kantarellen. Vidare sen efter lite urplockning ur bilen ner på stan. Till ams, -.- ååh vad petiga dom är ! Lämnar det så innan jag skriver alltför dumma saker om dom. Vidare till Fotoplus för att hämta kortena, som nog var fina meeen aningens FÖR ljusa hade hon gjort dom. Damit, jag visste att jag borde ha bett att få se hur ljusa hon ville göra dom. Crap.. Nåja, ska SE till att få förstoringarna i rätt ljus sen iaf ! Detta är ju "bara" tackkorten iaf. Därifrån vidare till Mariehamnsbokhandel & en fin kalender med fiskar på fick jag med mig ! Samt lite annat krimskrams :) Handlade ännu lite mer krimskrams som ska skickas iväg över atlanten och lite till middagen innan jag tog en sväng via posten och åkte hem igen :) 

Fick besök av mamma , åt middag och sen var det dags att bege sig på teori bara ! Som denna gången var sjuuukt långtråkig ! Jisses alltså, tur att den bara varade 2h ! Hon som snacka var trög och hon kom bara in på en massa sidospår heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela tiden. håhå, när att somna var man ett par gånger meen jag lyckades undvika det och har nu teoridelen avklarad (Y)

Följde Måns till bilen och snacka lite skiit och sen hem och duscha, fixa lite och så iväg till lotsgatan :) Jag cykla dit ! Oja, måste verkligen cykla eftersom pappa hävdar att det ska stärka knäna såå tar alla chanser jag får för det ! Vi gick på en mysig långpromenad och sen fika vi hemmalagad kaka och klass som J lagat, supergott ! Sen lite chillande innan det blev dags för sängen (: 

Imorse blev jag abrupt väckt alldeles för tidigt ! :O Och efter lite om och men så steg jag upp, kvart i 8 ! Föör att cykla hem igen då eftersom J skulle på jobb. Kunde inte sova kvar heller eftersom hans lägenhet är dumsmart så man kan bara låsa den med nyckel :O Smart? jo, irriterande? Jo.... Meen vi skulle ju åt samma håll iaf så det var ju inte så dumt :) Och nog bra för förbränningen ! haha väl hemma gick det inte o fortsätta sova, såg på lite serier och seen somna jag, och vaknade vid halv 1. UUupps. Nu har jag ätit frukost och försöka fått kontakt med Sara ifall vi skulle ses ikväll lr inte :p Annars blir det väl en sväng via lagfesten. Nuu ringde mamma så hon är påväg hit ! Vi skulle ju baka idag också jaa,. håhå aldrig en lugn stund ^^

Fridens liljor ! 

// Hanna (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0