Allt löser sig!

Note to self: Du kan ej räkna med en bra nattsömn på natten efter att du legat hela dagen i sängen! Bra, då vet vi det ! Kunde alltså inte somna igår kväll, var helt hopplöst, sista gången jag kika på klockan var den över 4..,. 

Detta resulterade i att jag var sjukt jäkla trött när klockan ringde denna fagra morgon, mindre kul. Drog mig iaf sent om sider och efter lite lagom stress kom vi oss iväg till stan, min syster & jag. Klockan 1 var det sagt & 1 var vi där :) Skämt o sido så tyckte jag nog att intervjun gick bra, får nu bara vänta och se hur hon knixa till det :) Får hoppas på att hon inte blandar mellan oss bara :) Fick sedan springa runt på stan med en fotograf för att få till ett foto innan syrran måste rusa till båten! 

En annan hade all tid i världen att döda så jag lunkade till bibban & slog mig ner med en bok :) Efter närmare timman höll jag på & somna så ansåg att det var lika bra att låna boken och dra mig mot brorsans istället, känns lite bättre och somna där :) 

Vid 4 sen kom mamma , och ändrade planer hade det blivit så vi åkte och handla och sen hem. Men lika skönt det ibland, även fast jag sett fram emot att äta ute. 

Så nu sitter jag här i mitt barndomsrum och funderar på vad jag ska göra av kvällen. Min syster har åkt, min bror är på träning, pappa är på jobb och mamma & mormor tittar på nyheterna. 

Känner ingen iver för att reda upp & har jag ingen inspiration vet jag att det inte blir mycket vettigt gjort heller. Såå kanske ägnar en kväll åt min kära vän datorn, han skulle ju behöva bli lite ompysslad (läs rensad) 

Hittade även en nyårslista som jag tänkte fylla i men publicerar den skillt :) Kanske tar itu & summerar året med bilder också?! Den som lever får se. Nu först känner jag iaf för att avsnitt av HIMYM :)

Det verkar iaf som att nyår löser sig, 3 av 4 uteställen har 18års åldersgräns så månne inte att jag får med mig nån till nått av de 3 ställena efter en fin middag som lutar mot 3-rätters i trevligt sällskap! Jo, blir nog alltså här på holmen (: För att sedan dra till Åbo ett par dagar veckan efter innan jag åter styr kosan mot mitt kära Stockholm ! Fint när saker löser sig !
// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0