Det håller!

Måndag gym, tisdag gym & idag 1km simning ! Och knät? Har känt av lite molnande känning på gymmet meen simningen gick utan problem ! Kunde t.o.m. simma bröstsim?! Kände verkligen ingenting ! Vilket är rätt otroligt eftersom när jag sist försökte mig på det så värkte det så jag sluta,.. hmm, bra nyheter det iaf ! :) 

Annars så har jag idag slagit in en herrans massa julklappar & lyssnat på julmusik :) Ingen snö har vi så man har ingen lust att gå ut och därmed knappt någon julstämning :( Dystert minsann! Menmen, kanske det hinner infinna sig det å, det är ju iaf bara 22a imorrn :) 

Imorgon annars är planen att dra in till stan och hämta ut korten som ska ges i julklapp, köpa ramar & sen träffa Sara :) Sen hade jag även tänkt att hinna med och träffa Jennifer! Känns lite trisst att jag varit hemma iaf 3dagar och inte hunnit träffa nå vänner!? Men så är det när dom är i skola/jobbar dagtid och jag har valt träning kvällstid,. menmen. Skönt att umgås med familjen också, speciellt såhär i juletid :) 

Imorgon kväll sen ska vi snickra ihop och garnera pepparkakshus följt av glöggmys & på fredag ska vi baka julgodis med syster T & vildungen ! :D 

Även fast det är skönt o va hemma så måst jag nog erkänna att jag saknar klassen, man är så van att ha de flesta runt sig 24/7 när vi bor på skolan så det känns rätt tomt utan dom. Menmen, får ju se dom snart igen ! :) 

Nu 20 sit-ups & sen sängen ! Snart nyår och jag filar på nyårslöfte, och så skulle det ju inte va så dumt med platt mage till beach -12 heller ;)

Nattinatt !

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0