En dag med vänner!

haha det lönar sig visst att nojja sig här för idag fick jag umgås med 2 av mina absolut bästa vänner ! :D Dagen började med en ordentlig frukost följt av en snabb fixning eftersom jag hade fått ett sms av en tidningsreporter som ville intervjua mig och min syster. Men sen så blev det iaf ändrade planer och vi skjöt upp intervju till nästa vecka tisdag :) Hur som helst så fick det oss att komma iväg i någorlunda tid så det var positivt ! :)

Jag & syrran lämnade mamma och drog själva en sväng på stan och fixade de sista julklapparna! Nu är allt fixat, och imorgon ska allt slås in! Sköönt! Vid 3 åkte jag till min fina Sara, blev väl inte världens roligaste eftemriddag men nyttigaste för henne iaf! Skönt att kunna vara till hjälp & stöd :) 

Efter middagen åkte jag in till stan igen och denna gången för att träffa Jennifer ! Åkte till Dinos för att jennifer var hungrig så satt där och åt och snacka om allt mellan himmel & jord ! Härliga tider :) 

Idag fick jag vara med fina vänner, imorgon står syskondag på schemat ! :D Syskonskaran, bestående av 4 samt Tildisen ska äta middag och laga julgodis ! Myyys! Men innan vi hämtar skruttungen på dagis ska vi bygga ihop pepparkakshus & jag ska slå in julklappar! 

Nu ser jag på tv med lillebror innan det blir sängen, nattinatt !

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0