Möte med ortopeden !

Blev en förtrollandevis underbar kvart ! :D Berättade direkt för honom att jag inte kände av någon smärta, att programmet med Åse går utan problem och att det inte känns som att något är fel :) 

Varpå han svarade att det lät ju helt fantastiskt och bättre än han trott nu efter 6-7veckor! Han gjorde sina tester och ledbandet som tidigare var sönder vid ena fästet är nu nästan 100% lagat ! Det kommer vara helt bra om ytterligare 6 ! Korsbandet då, det stora mysteriet ! Vet ni va?? Det kändes så bra att han menar att jag i dagsläget INTE kommer behöva opereras ! Utan det kommer bli bra ändå ! :D

För det verkar som att korsbandet som är av "självfäst" i det bakre vilket de gör i vissa fall och det är mycket positivt för det är naturligt och brukar visa sig fungera riktigt bra ! Han berättade om en fotbollsspelare som det hänt lika för och han kunde spela 12år i allsvenskan med sitt knä utan problem och utan operatioN! :D 

Han sa även att det är möjligt att jag om 6veckor är fullt rörlig! Hur awesome är inte det?! Och det enda han sa nej till på listan över vårens schemaplanering var skrinningen, men det hade jag ju redan räknat med och jag får vara på isen men typ inte skrinna :p haha men om det är det enda så är detta helt jävla fucking wunderbaaar ! 

Har gått runt med ett leende på läpparna enda sedan jag kom därifrån ! :D 

När vi kom därifrån gjorde vi diverse ärenden på stan! Nu är vi hemma & snart blir det mat ! :D Ikväll ska jag ev in till stan & umgås med bästaste Jennifer! (: 

Peace out !

// Hanna, den lyckliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0